Obchodní podmínky koučink/terapie

I. Základní ustanovení

1.1 – Dodavatel: Progress zone, s.r.o., IČ: 142 03 600, spisová značka C 88263 vedená u Krajského soudu v Ostravě, sídlem Olomouc, Legionářská 746/1, PSČ 779 00.
1.2 – Klient: Fyzická, nebo právnická osoba jež uzavřela s Dodavatelem smlouvu za účelem využití služby koučinku, nebo terapie.
1.3 – Smlouva: Smlouva mezi Dodavatelem a Klientem, jejímž předmětem je povinnost Dodavatele poskytnout Klientovy dohodnutou službu a povinnost Klienta zaplatit za poskytnuté služby cenu.
1.4 – Obsah smlouvy tvoří Obchodní podmínky koučink/terapie (dále jen OPK/T), dohodnutý termíny konání, aktuální ceník služeb Dodavatele.
1.5 – Provozovna: Olomouc, Legionářská 746/1, PSČ 779 00. Popřípadě na jiném místě dle předchozí domluvy.

II. Obecné zásady OPK/T

2.1 – Tyto OPK/T jsou nedílnou součástí uzavíraných smluv mezi Dodavatelem a Klientem. Vedlejší ujednání jsou platná pouze písemnou formou v jednotlivém případě. V případě domluvení zvláštních podmínek jsou tyto OPK/T jako další v pořadí za zvláštními podmínkami.
2.2 – Dodavatel je oprávněn vzhledem ke svým možnostem objednávku omezit, anebo od počátku zrušit, když Klient nemá nárok na náhradu škody, která mu takto vznikne.
2.3 – Nabídky Dodavatele na jím poskytnutých reklamních prostředcích jsou nezávazné a slouží pouze k obecné orientaci Klienta o službách nabízených Dodavatelem a o cenách, který si vymiňuje možnost změny a opravy tiskových vad a chyb.
2.4 – Se zpětným odesláním vstupního dotazníku koučink, nebo vstupního dotazníku terapie, který byl odeslaný po předchozí telefonické komunikaci Dodavatele, Klient stvrzuje, že souhlasí se způsobem poskytnutí služby a že je seznámen s jejím popisem.

III. Uzavření smlouvy

3.1 – Smlouva je uzavírána na dobu určitou, a to od domluvení termínu do ukončení domluveného termínu.
3.2 – Smlouvu lze uzavřít ústně, telefonicky, sms, nebo emailem.
3.3 – Jakmile dojde k uzavření smlouvy mezi Dodavatelem a Klientem je Klient povinen uhradit Dodavateli cenu služby dle článku IV. těchto OPK/T. V okamžiku, kdy dojde k úhradě ceny služby je Dodavatel povinen poskytnout službu v termínu který byl domluven.
3.4 – Zpětným odesláním vstupního dotazníku koučink, nebo vstupního dotazníku terapie Klient stvrzuje, že se s těmito obchodními podmínkami seznámil, a že s nimi bezvýhradně a plně souhlasí.

IV. Cena a platební podmínky

4.1 – Cena služby se odvíjí od aktuálního ceníku dostupného na webu www.progresszone.cz. Dále na stránkách www.progresszone.cz/sluzby/koucink a www.progresszone.cz/sluzby/terapie, kdy je Dodavatel povinen zmíněné případné slevy dodržet, tak jak je na odkazech napsáno. Slevy se v případě využití jiné služby nepřičítají.
4.2 – Jakmile dojde k uzavření této smlouvy, je Klient povinen uhradit cenu služby nejpozději týden po jejím uzavření, avšak nejpozději dva dny před konáním domluveného termínu. A to bezhotovostně na bankovní účet vedený u ČSOB, a.s., č.ú: 303443538/0300.
4.3 – Neuhradí-li klient cenu ve lhůtě uvedené v odstavci 4.2 těchto OPK/T zavazuje se uhradit Dodavateli smluvní úrok z prodlení ve výši 0,05 % za každý, byť jen započatý den prodlení.

V. Práva a povinnosti

5.1 – V případě neúčasti Klienta na domluveném termínu z důvodu ze strany Klienta, které Dodavatel nemohl ovlivnit, nevzniká Klientovy nárok na náhradu zameškaného termínu.
5.2 – V případě že se Klient nedostaví včas na domluvený termín, tak se konání tohoto termínu neprodlužuje.
5.3 – Klient je oprávněn odstoupit od uzavření Smlouvy bez udání důvodu ve lhůtě delší než dva dny před dnem konání domluveného termínu, když v tomto případě je Dodavatel povinen vrátit Klientovy uhrazenou cenu za službu. Odstoupí-li Klient den před dnem konání, má klient nárok pouze na 50 % z uhrazené celé ceny služby.
5.4 – Klient má právo zažádat o změnu termínu, do doby dvou dnů přede dnem jeho domluveného uskutečnění.
5.5 – Dojde-li ke změně termínu uskutečnění služby ze strany Klienta, neplatí ustanovení odstavce 5.3 těchto OPK/T v tom případě, kdy ke zrušení termínu uskutečnění služby došlo ze strany klienta. V tom případě nemá Klient nárok na vrácení uhrazené ceny služby.
5.6 – V případě že nedojde k uskutečnění termínu konání služby z důvodu nemoci Dodavatele, je Dodavatel povinen nabídnout alternativu Klientovy, dle společných možností.
5.7 – Klient odpovídá Dodavateli za škodu způsobenou na majetku, resp. vybavení Provozovny, způsobené svým jednáním. Náhradu takto uzpůsobené škody je klient povinen uhradit nejpozději do 5 dnů ode dne, kdy byl k náhradě škody písemně vyzván Dodavatelem.
5.8 – Z vážných důvodů může Dodavatel zrušit termín konání služby, kdy v takovém případě je Dodavatel povinen nabídnout Klientovi náhradní termín konání.

VI. Ochrana osobních údajů

6.1 – Při uzavření smlouvy je Klient povinen sdělit své osobní a jiné údaje uvedené ve vstupním dotazníku, v případě že tak neučiní je má Dodavatel právo uzavření smlouvy odmítnout a poptávku neakceptovat. Veškeré údaje, které Dodavatel od Klienta získá v souvislosti s uzavřením Smlouvy, s poskytováním služeb či od třetích subjektů, budou zpracovávány v databázi Dodavatele a bude s nimi nakládáno v souladu s právními předpisy upravujícími ochranu osobních údajů. Údaje Klienta budou Dodavatelem využívány za účelem plnění Smlouvy, případně k dalším účelům uvedeným níže v těchto OPK/T.
6.2 – Klient odesláním, resp. předáním vstupního dotazníku koučink, nebo vstupního dotazníku terapie Dodavateli dává souhlas s využitím svých údajů (včetně údajů získaných v souvislosti s poskytováním služeb a údajů poskytnutých Klientem Dodavateli v rámci marketingových průzkumů) k obchodním a marketingovým účelům Dodavatele, včetně provádění průzkumu trhu. Klient dále dává Dodavateli výslovný souhlas s užitím své adresy, telefonních čísel a elektronické adresy pro účely telemarketingu a zasílání obchodních sdělení či propagačních materiálů, a to prostřednictvím SMS a MMS zpráv, elektronické pošty či písemně.
6.3 – Klient je oprávněn výše uvedený souhlas kdykoliv písemně odvolat.
6.4 – Po uplynutí lhůty 90 dnů od ukončení smlouvy a vypořádání všech vzájemných práv a povinností Dodavatel vymaže údaje Klienta ze své databáze aktivních Klientů. Klient však dává Dodavateli souhlas se zpracováním svého jména, příjmení, adresy a jiných kontaktních údajů na dobu neurčitou po ukončení Smlouvy, a to za účelem nabídky obchodu a služeb Klientovi. Klient má právo tento souhlas při ukončení smlouvy, případně kdykoliv později, písemně odvolat.

VII. Odstoupení od smlouvy

7.1 – Klient má právo odstoupit od Smlouvy, a to nejpozději den přede dnem konání domluveného termínu.
7.2 – Odstoupit od Smlouvy může Klient telefonicky, nebo elektronicky prostřednictvím        e-mailu.
7.3 – Klient nemá právo odstoupit od smlouvy, v případě že uplynula doba zmíněná v odstavci 7.1 těchto OPK/T.
7.4 – V případě že Klient odstoupí od Smlouvy dle tohoto článku OPK/T, je Dodavatel povinen v případě že již byla uhrazena cena, tuto cenu v plné výši vrátit Klientovy a to na účet který mu Klient při odstoupení sdělil.

VIII. Mimosoudní řešení spotřebitelských sporů

8.1 – Klient má v souladu se zákonem č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, v platném znění (dále jen „zákon o ochraně spotřebitele“) právo na mimosoudní řešení sporu z uzavřené smlouvy, nedojde-li k vyřešení sporu dohodou stran.
8.2 – Mimosoudní řešení spotřebitelských sporů se zahajuje na návrh klienta – spotřebitele a náklady spojené s mimosoudním řešením spotřebitelských sporů si nese každá ze stran sporu sama.
8.3 – . Klient – spotřebitel může rovněž využít pro mimosoudní řešení sporu platformu online, která je zřízena Evropskou komisí na adrese http://ec.europa.eu/consumers/odr/ .

IX. Závěrečná ustanovení

9.1 – Klient uzavřením smlouvy stvrzuje svůj souhlas s případným fotografováním a natáčením během užívání služeb a případným uveřejněním fotografie / filmového materiálu v tištěných a dalších výstupech (vč. web, fb, youtube) Dodavatele. V případě nesouhlasu uvede toto Klient do poznámky vstupního dotazníku koučink/terapie.
9.2 – Vyplněním a zpětným odesláním vstupního dotazníku koučink, nebo vstupního dotazníku terapie Klient stvrzuje, že se s těmito OPK/T a ceníkem seznámil a že s nimi souhlasí.
9.3 – Doručuje-li Dodavatel Klientovi písemnost prostřednictvím provozovatele poštovních služeb, zasílá jej na adresu, kterou Klient uvedl ve vstupního dotazníku koučink, nebo vstupním dotazníku terapie jako kontaktní adresu. Pokud se nepodaří oznámení doručit, považuje se za doručené dodáním na výše uvedenou adresu nebo marným uplynutím lhůty pro vyzvednutí oznámení, i když se Klient o jeho uložení nedozvěděl.
9.4 – V případě, že je nebo se stane některé z ustanovení těchto OPK/T neplatné, neúčinné nebo nevykonatelné, nebude tím dotčena platnost, účinnost a vykonatelnost ostatních smluvních ujednání. Smluvní strany jsou si povinny poskytnout vzájemnou součinnost k tomu, aby neplatné, neúčinné nebo nevykonatelné ustanovení bylo nahrazeno takovým ustanovením platným, účinným a vykonatelným, které v nejvyšší možné míře zachovává ekonomický účel zamýšlený neplatným, neúčinným nebo nevykonatelným ustanovením. To samé platí i pro případ smluvní mezery.
9.5 – Pokud tyto OPK/T nestanoví jinak, řídí se právní vztahy mezi smluvními stranami platnými předpisy České republiky.
9.6 – Znění těchto OPK/T je pro smluvní strany závazné. Znění OPK/T je zveřejněno na https://progresszone.cz/pravni-sekce/obchodni-podminky/.
9.7 – Dodavatel si vymiňuje právo učinit jakoukoli změnu či doplnění obsahu těchto OPK/T, když každá změna či doplnění nabývá platnosti a účinnosti dnem zveřejnění změněných OPK/T. V případě nesouhlasu Klienta se změnou obsahu těchto OPK/T, která zasahuje do práv a povinností ze smluvního vztahu Klienta a Dodavatele má Klient právo takovou změnu odmítnout, když Dodavatel má povinnost Klienta o takové změně včas poučit.
9.8 – Tyto OPK/T nabývají platnosti a účinnosti dnem 1.6.2021. Veškeré smluvní vztahy vzniklé mezi Dodavatelem a Klientem ode dne 1.6.2021 se řídí těmito OPK/T.

Progress zone, s.r.o.
Jednatel Dvořák Vlastimil
IČ: 142 03 600
Více ke spolupráci v etickém kodexu