1. Základní ustanovení

1.1. Tyto Obchodní podmínky jsou vydané podle § 1751 a násl. zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník,  v platném znění (dále jen „Občanský zákoník“) společností Progress zone, s.r.o., IČ: 142 03 600, sídlem Olomouc, Legionářská 746/1, PSČ 779 00, spisová značka C 88263 vedená u Krajského soudu v Ostravě, kontaktní údaje: e-shop@progresszone.cz, +420 735 047 260, webová stránka www.progresszone.cz (dále jen „prodejce“).
1.2. Tyto Obchodní podmínky upravují vzájemná práva a povinnosti mezi a fyzickou osobou, nebo právnickou osobou (dále jen „kupující“) která uzavírá kupní smlouvu s prodejcem prostřednictvím webového portálu umístěného na webové stránce dostupné na internetové adrese www.progresszone.cz/e-shop (dále jen „internetový obchod“).
1.3. Znění těchto Obchodních podmínek je nedílnou součástí kupní smlouvy. Odchylná ujednání v kupní smlouvě mají přednost před ustanoveními těchto Obchodních podmínek.
1.4. Tyto Obchodní podmínky a kupní smlouva se uzavírají na internetové adrese www.progresszone.cz.

2. Informace o zboží a cenách

2.1. Informace o zboží, včetně sdělení cen jednotlivého zboží a jeho hlavních vlastností, jsou uvedeny u každého jednoho druhu zboží v katalogu internetového obchodu. Ceny zboží jsou uvedeny se všemi souvisejícími poplatky a náklady za vrácení zboží, jestliže toto zboží ze své podstaty nemůže být vráceno obvyklou poštovní cestou. Ceny zboží jsou platné po dobu, po kterou jsou zobrazovány v internetovém obchodě. Náklady na dopravu a způsob platby zvolené kupujícím při objednání zboží se dodatečně přičítají k ceně zboží. Tímto ustanovením se nevylučují individuálně sjednané podmínky při sjednání kupní smlouvy.
2.2. Veškerá prezentace zboží umístěná v katalogu internetového obchodu je informativního charakteru a nenahrazuje rady kvalifikovaného lékaře. Prodávající není povinen uzavřít s kupujícím kupní smlouvu ohledně tohoto zboží.
2.3. Internetový obchod zveřejňuje informace o nákladech spojených s balením a dodáním zboží. Tyto zveřejněné informace platí pouze v případě, je-li zboží dodáváno v rámci území České republiky.
2.4. Nedohodne-li se prodávající s kupujícím jinak, není možné kombinovat případné slevy z kupní ceny zboží.

3. Objednávka a uzavření kupní smlouvy

3.1. Vzniknou-li kupujícímu dodatečné náklady při použití komunikačních prostředků na dálku ve vztahu s uzavřením kupní smlouvy (náklady na internetové připojení, náklady na telefonní hovory), hradí si je kupující sám. Tyto náklady se neliší od běžné sazby poskytované příslušnými telekomunikačními společnostmi kupujícího.
3.2. Kupující provádí objednávku zboží následujícími způsoby:
a) prostřednictvím svého zákaznického účtu, provedl-li předchozí registraci v internetovém obchodě,
b) vyplněním objednávkového formuláře bez registrace.
c) telefonicky na telefonním čísle +420 735 047 260
d) e-mailem na e-shop@progresszone.cz
3.3. V rámci procesu zadávání objednávky si kupující vybere zboží a počet kusů, následně způsob dopravy, poté uvede své kontaktní a fakturační údaje (nejsou-li předvyplněné u registrovaných účtů), případně jinou dodací adresu a zadá způsob platby. Je-li zákazník osoba která uzavírá kupní smlouvu v rámci své podnikatelské činnosti, doplní navíc své IČO, DIČ. Před dokončením objednávky si kupující zkontroluje všechny své vložené údaje. Dokončení a odeslání objednávky prodejci kupující provede kliknutím na tlačítko OBJEDNAT. Údaje předané kupujícím prodejci jsou považovány za správné. Aby byla objednávka platná je podmínkou řádné vyplnění všech povinných údajů v objednávkovém formuláři a potvrzení kupujícího o tom, že se s Obchodními podmínkami e-shop seznámil.
3.4. Po obdržení objednávky prodejce bez odkladů zašle kupujícímu potvrzení o obdržení objednávky na e-mailovou adresu, kterou kupující zadal při objednání. Toto potvrzení je automatické a není považováno za uzavření smlouvy. Uzavření kupní smlouvy je dokončeno přijetím objednávky prodejcem. Je stanoveno tak, že pokud prodejce do 24 hodin (ve dnech pracovního volna, pracovního klidu a o svátcích je tato lhůta automaticky prodloužena o čas jejich trvání) od přijetí objednávky tento návrh na uzavření kupní smlouvy neodmítne, je považována kupní smlouva po uplynutí této lhůty za dokončenou a objednávka za přijatou. Tímto okamžikem mezi kupujícím a prodejcem vznikají vzájemná práva a povinnosti podle aktuálních Obchodních podmínek e-shop (dále jen „Kupní smlouva“). O skutečnosti přijetí objednávky prodejce oznámí kupujícího na e-mailovou adresu, kterou zadal při objednání zboží. Stane se-li, že prodejce odmítne objednávku, oznámení o této skutečnosti doručí prodejce taktéž na tuto e-mailovou adresu.
3.5. V případě, že některý z požadavků uvedených v objednávce nemůže prodávající splnit, zašle kupujícímu na jeho e-mailovou adresu pozměněnou nabídku. Pozměněná nabídka se považuje za nový návrh Kupní smlouvy a Kupní smlouva je v takovém případě uzavřena potvrzením kupujícího o přijetí této nabídky prodávajícímu na jeho e-mailovou adresu uvedenou v těchto Obchodních podmínkách.
3.6. Každá objednávka přijatá prodejcem je závazná. Kupující má právo zrušit objednávku nejpozději do chvíle jejího přijetí, nebo odmítnutí prodejcem podle odst. 3.4. Zrušení objednávky může kupující provést telefonicky na telefonní číslo, nebo na e-mail prodejce uvedený v těchto Obchodních podmínkách e-shop. Storno odeslané objednávky je však možné jen tehdy, pokud objednávka ještě nebyla vyřízena a expedována ke kupujícímu. Storno odeslané objednávky se provádí zasláním e-mailu na adresu e-shop@progresszone.cz nebo telefonicky na čísle +420 735 047 260. Kupující je povinen uvést informace o objednávce, její číslo a své identifikační údaje. Pokud není možné objednávku stornovat, může kupující zboží vrátit neporušené a bez známek užití či opotřebení do jednoho měsíce zpět prodejci, a to bez udání důvodu a způsobem uvedeným v článku IV. jako při odstoupení od smlouvy.
3.7. V případě, že došlo ke zjevné technické chybě na straně prodejce při uvedení ceny zboží v internetovém obchodě nebo v průběhu objednávání, není prodejce povinen dodat kupujícímu zboží za tuto zcela zjevně chybnou cenu ani v případě, že kupujícímu bylo zasláno automatické potvrzení o obdržení objednávky podle těchto Obchodních podmínek.  Prodávající informuje kupujícího o chybě bez zbytečného odkladu a zašle kupujícímu na jeho e-mailovou adresu pozměněnou nabídku. Pozměněná nabídka se považuje za nový návrh Kupní smlouvy a Kupní smlouva je v takovém případě uzavřena potvrzením o přijetí kupujícím na e-mailovou adresu prodejce.

4. Zákaznický účet

4.1. Pokud kupující provede registraci účtu v internetovém obchodě, může kupující přistupovat do svého zákaznického účtu. Z tohoto zákaznického účtu poté lze zadávat nové objednávky zboží. K objednání zboží však není nutná registrace účtu.
4.2. Povinnost kupujícího je při registraci účtu a objednávání zboží zadávat správné a pravdivé všechny údaje. Dojde-li ke změně těchto údajů, je kupující povinen provést aktualizaci. Veškeré údaje uvedené v zákaznickém účtu a při objednávání zboží jsou považovány prodejcem za správné a závazné.
4.3. Zákaznický účet je zabezpečen uživatelským jménem a heslem. Povinností kupujícího je zachování mlčenlivosti ohledně všech informací sloužících k přístupu do jeho zákaznického účtu. Prodejce není zodpovědný za případné zneužití zákaznického účtu třetími osobami.
4.4. Kupující nedisponuje oprávněním zprostředkovat využití svého zákaznického účtu třetím osobám.
4.5. Prodejce je oprávněný ke zrušení zákaznického účtu kupujícího, je-li kupujícího zákaznický účet delší dobu nevyužívaný, nebo v případě poruší-li své povinnosti vyplívající z Kupní smlouvy nebo těchto Obchodních podmínek e-shop.
4.6. Kupující je tímto obeznámen se skutečností, že jeho zákaznický účet nemusí být dostupný nepřetržitě, a to z důvodu nutných zákroků údržby na hardwarovém a softwarovém vybavení třetích osob.

5. Platební podmínky a dodání zboží

5.1. Cenu objednávky vycházející z uzavřené kupní smlouvy, která obsahuje cenu zboží a případné další náklady spojené například způsobem dopravy a platby kupující uhrazuje některým z následujících způsobů:
a) Bezhotovostním způsobem převodem na účet prodejce za pomocí platební brány (platební brána je software ČSOB, a.s. a zpracovávání vložených informací se řídí jejich předpisy vsouladu správním systémem České republiky )
b) Bezhotovostně převodem na účet prodejce
c) Dobírkou hotovosti při převzetí zboží
5.2. Postup placení je odvozený od zvolené metody kupujícím v internetovém obchodě.
a) Je-li zvolena platba bezhotovostním způsobem za pomocí platební brány, kupující pokračuje dle pokynů třetí
b) Je-li zvolen způsob převodem na účet prodejce, postupuje kupující dle pokynů zaslaných e-mailem při zpracování objednávky.
c) Pokud je zvolena metoda dobírkou při převzetí zboží, kupující uhradí cenu objednávky v okamžiku předání.
V případě bezhotovostní platby je kupujícího závazek uhradit cenu kupní smlouvy splněn v okamžiku připsání příslušné částky na bankovní účet prodejce. Prodejce nepožaduje předem platbu zálohy. Úhrada ceny objednávky před zasláním zboží není chápáno jako platba zálohy.
5.3. Pokud je zvolena platba v hotovosti je prodejce povinen kupujícímu vystavit účtenku.
5.4. Způsob dodání zboží je volen při procesu dokončování objednávky v internetovém obchodě. Zboží je následně dodáno:
a) Na adresu uvedenou kupujícím v objednávce
b) V případě není-li zastižen na adrese, tak na výdejním místě vybrané přepravcem nejblíže k zvolené adrese kupujícího
c) Při osobním odběru v provozovně prodejce na adrese: Legionářská 746/1, Olomouc, 779 00, Česká republika
5.5. Náklady na dodání zboží v závislosti na způsobu odeslání a převzetí zboží jsou uvedeny v objednávce kupujícího a v potvrzení objednávky prodejcem. V případě, že je způsob dopravy smluven na základě zvláštního požadavku kupujícího, nese kupující riziko a případné dodatečné náklady spojené s tímto způsobem dopravy. Není-li ujednáno jinak, je zboží dodáváno prostřednictvím přepravní společností Balíkovna/DPD/Zásilkovna.
5.6. Je-li prodejce podle Kupní smlouvy povinen dodat zboží na místo určené kupujícím v objednávce, je kupující povinen převzít zboží při dodání. V případě, že je z důvodů na straně kupujícího nutno zboží doručovat opakovaně nebo jiným způsobem, než bylo uvedeno v objednávce, je kupující povinen uhradit náklady spojené s opakovaným doručováním zboží, resp. náklady spojené s jiným způsobem doručení.
5.7. Je-li zboží určené k požití člověkem Prodejce odpovídá za to, že obaly dodávaných produktů splňují všechny zákonné požadavky. Na obalu je uvedeno úplné složení produktu a návod k použití. Text odpovídá textu schválenému příslušným státním orgánem. Na obalu je vždy vyznačeno datum minimální trvanlivosti produktu.
5.8. Kupující má povinnost při převzetí zboží od dopravce zkontrolovat stav obalů a v případě jakýchkoliv závad toto neprodleně oznámit přepravci. Shledá-li porušení obalu které svědčí o neoprávněném vniknutí do zásilky, nemusí kupující od přepravce zásilku převzít. Kupující je povinen věnovat pozornost zejména povrchu kartonu balíku či obálky, ochranné pásce a veškerým, i drobným porušením a trhlinám, obzvláště pak průrazům kartonu a deformacím rohu balíku. Tyto známky neopatrného nakládání se zásilkou během přepravy mohou způsobit poškození zásilky během přepravy. Kupující v takovém případě sepíše s přepravcem reklamační protokol, event. záznam o stavu v jakém byl balík či obálka doručeny, jakož i o případných dalších poškozeních, za účelem řešení reklamace a minimalizace vzniku možných škod.
5.9. Zboží je kupujícímu předáno od přepravce v balíku nebo obálce. Zboží expeduje prodejce v pracovních dnech (obvykle do 1-5 pracovních dnů) jeho předáním přepravci.  Doba doručení zboží se řídí vnitřními předpisy přepravce. V případě, že některé položky zboží nejsou momentálně skladem, ale jsou již na cestě, může se doba expedice prodloužit o 1-7 pracovních dnů nad rámec obvyklé expediční doby. V případě, že některé položky zboží nejsou momentálně skladem a ani na cestě, bude prodávající kontaktovat kupujícího e-mailem. Odpovědnost za nahodilou zkázu, poškození či ztrátu zboží přechází na kupujícího okamžikem převzetí zboží nebo okamžikem, kdy měl kupující povinnost zboží převzít, ale v rozporu s Kupní smlouvou tak neučinil.
5.10. Prodejce vystaví kupujícímu daňový doklad – fakturu. Faktura je odeslána na e-mailovou adresu kupujícího uvedenou při objednávce zboží.  Tento daňový doklad je současně i dodacím a záručním listem k objednávanému zboží. Vlastnické právo na zboží kupující nabývá okamžikem uhrazení celé kupní ceny včetně všech spojených nákladů na dodání, to však nejdříve při převzetí zboží.
5.11. Zboží elektronické podoby je dostupné na stránkách Prodejce ke stažení ihned po uhrazení objednávky. A to buď hned po dokončení nákupu při platbou kartou za pomocí služby Stripe, anebo v zákaznickém účtu při této a ostatních způsobech platby.

 6. Odstoupení od smlouvy

6.1. Je-li kupní smlouva uzavírána mimo podnikatelskou činnost kupujícího jako spotřebitel, má kupující právo od Kupní smlouvy odstoupit. Lhůta pro odstoupení od smlouvy činní 14 dní ode dne:
a) převzetí zboží
b) převzetí poslední dodávky zboží jeli předmětem smlouvy dodání několika částí
c) převzetím první dodávky zboží, je-li předmětem smlouvy pravidelná/opakovaná dodávka zboží
6.2. Odstoupení od smlouvy je možné pouze tehdy, není-li porušen obal a nejeví zboží žádné známky poškození, použití či jiné prvky opotřebení. Aby bylo možné odstoupit od smlouvy, musí kupující odeslat prohlášení o odstoupení od smlouvy ve lhůtě pro odstoupení od smlouvy.
6.3. Kupující může pro odstoupení od smlouvy využít vzorový formulář (zde ke stažení) k odstoupení od smlouvy poskytovaný prodejcem. Oznámení o odstoupení od smlouvy zašle kupující na e-mailovou nebo doručovací adresu prodejce uvedené v těchto obchodních podmínkách e-shop. Prodejce bezodkladně potvrdí kupujícímu přijetí žádosti.
6.4. Kupující, který odstoupí od smlouvy, je povinen vrátit zboží prodejci a to nejpozději 14 dní od data uvedeného v oznámení o odstoupení od smlouvy. Datum uvedené na oznámení nesmí být mladší než datum odeslání oznámení. Kupující je povinen k navrácení využít přednostně zaslání standardním poštovním balíkem. Kupující nese náklady spojené s navrácením zboží prodejci.
6.5. Odstoupí-li kupující od smlouvy, vrátí mu prodejce nejpozději do 14 dní od obdržení navráceného zboží všechny peněžní prostředky včetně nákladů na dodání, které od něho přijal, a to stejným způsobem, jakým platbu od kupujícího přijal. Prodejce vrátí kupujícímu peněžní prostředky jinak pouze v případě, dohodnou-li se na jiné možnosti a nevznikne-li prodejci další náklady. Poplatky za poštovné/balné se nevrací.
6.6. Kupující je povinen vrátit zboží spolu s fakturou (originál nebo kopie). Zboží nelze vracet prodejci na dobírku. Takto vrácené zboží není dle těchto obchodních podmínek e-shop vnímáno jako řádné navrácení zboží.
6.7. Prodejce je oprávněn odstoupit od Kupní smlouvy z důvodu vyprodání zásob, nedostupnosti zboží, nebo když výrobce, dovozce nebo dodavatel zboží přerušil výrobu nebo dovoz zboží. Prodejce bezodkladně informuje kupujícího prostřednictvím e-mailové adresy uvedené v objednávce a vrátí ve lhůtě 14 dnů od oznámení o odstoupení od Kupní smlouvy všechny peněžní prostředky včetně nákladů na dodání, které od něho na základě smlouvy přijal, a to stejným způsobem, popřípadě způsobem určeným kupujícím.

7. Práva z vadného plnění

7.1. Prodejce nese zodpovědnost ve vztahu ke kupujícímu za to, že zboží nemá při převzetí žádné vady, že obdrží při převzetí zboží odpovídající množství, a to, že zboží je odpovídající hmotnosti, objemu a kvality/jakosti. Je-li na prodávaném zboží, na jeho obalu nebo v návodu připojenému ke zboží uvedena doba, po kterou lze zboží použít, použijí se ustanovení o záruce za jakost. Prodejce se zárukou za jakost zavazuje tím, že po určitou dobu bude zboží způsobilé k použití pro obvyklý účel, nebo že si zachová obvyklé vlastnosti.
7.2. Je-li zbožím elektronika má kupující ze zákona dva roky od uzavření kupní smlouvy záruku na to, že v případě nedojde-li k žádnému mechanickému poškození spotřebiče způsobené například pádem, nevhodnou manipulací, používáním v nevhodných podmínkách nebo špatným zacházením s elektronikou ve smyslu jiném, než uvádí výrobce, či nadměrným např. průmyslovým využíváním nárok na reklamaci. Aby mohlo dojít k reklamaci elektroniky nesmí být před reklamací elektronika nijak mechanicky narušena snahou o vlastní pokus opravy, či jiný zásah do elektroniky. Pro reklamaci elektroniky je nutné vyplnění následujícího reklamačního formuláře (zde ke stažení), dodání faktury za koupi (nebo její kopii), a zaslání elektroniky na adresu prodejce uvedené v těchto obchodních podmínkách e-shop. Po obdržení elektroniky, reklamačního formuláře, a faktury má prodejce nárok 30 dní na vyhodnocení toho, zda-li je narušen chod elektroniky některým z výše uvedených důvodů nebo vadou elektroniky. Shledá-li prodejce vadu na straně kupujícího, nenese za narušení chodu elektroniky odpovědnost. Bude-li však vada v elektroinstalaci má kupující nárok na finanční kompenzaci, servis zařízení, nebo zlevněný nákup jiného zboží stejného druhu. Sleva a finanční kompenzace je procentuálně odvozena do doby, kdy končí záruční doba. Tzn. zbývá-li 30% času do skončení dvouleté záruční doby, má kupující nárok 30% slevu na zboží stejného druhu. Případně slevy se nesčítají. Má-li kupující zájem o servis zboží, má prodejce nárok na dalších 30 dní k opravě. Nové či opravené zboží prodejce odešle na adresu kupujícího uvedenou v reklamačním formuláři.
7.3. Pro další tipy zboží má volbu způsobu reklamace kupující. V případě výskytu vady zboží může kupující předložit prodávajícímu reklamaci a požadovat:
a) výměnu za nové zboží,
b) opravu (doplnění chybějícího zboží),
c) přiměřenou slevu z kupní ceny,
d) odstoupení od smlouvy.
7.4. Kupující má právo odstoupit od smlouvy jen tehdy, pokud dojde k podstatnému porušení smlouvy. Podstatné je takové porušení smlouvy, o němž strana porušující smlouvu již při uzavření smlouvy věděla nebo musela vědět, že by druhá strana smlouvu neuzavřela, pokud by toto porušení předvídala. U vady, která znamená nepodstatné porušení smlouvy (bez ohledu na to, jde-li o vadu odstranitelnou či neodstranitelnou), má kupující nárok na výměnu zboží nebo na přiměřenou slevu z kupní ceny.
7.5. Při uplatnění reklamace je kupující povinen prodejci sdělit, jaké právo si zvolil. Změna volby bez souhlasu prodejce není možná. Nezvolí-li kupující si své právo z podstatného porušení smlouvy včas, má práva stejná jako při nepodstatném porušení smlouvy. Není-li výměna nebo doplnění chybějícího zboží možná, na základě odstoupení od smlouvy může kupující požadovat vrácení kupní ceny v plné výši. Pokud kupující před převzetím o vadě zboží věděl nebo ji sám způsobil, není prodávající povinen nároku kupujícího vyhovět. Kupující nemůže reklamovat zlevněné zboží z důvodu, pro který je dané zboží zlevněno.
7.6. Vzhledem k charakteru podnikání poskytuje prodejce vyřízení reklamace pouze telefonicky, nebo e-mailem uvedených v těchto obchodních podmínkách e-shop. Prodejce je povinen kupujícímu vydat písemné potvrzení o tom, kdy kupující právo uplatnil, co je obsahem reklamace a jaký způsob vyřízení reklamace kupující požaduje, jakož i potvrzení o datu a způsobu vyřízení reklamace, případně písemné odůvodnění zamítnutí reklamace.
7.7. Prodejce si vyhrazuje nárok 30 denní lhůty na vyřízení reklamace ode dne uplatnění reklamace, pokud se prodejce s kupujícím nedohodne na jiné lhůtě. Marné uplynutí této lhůty se považuje za podstatné porušení smlouvy a kupující má právo od Kupní smlouvy odstoupit. Za okamžik uplatnění reklamace se považuje okamžik, kdy dojde projev vůle kupujícího (uplatnění práva z vadného plnění) prodejci. O výsledku reklamace prodejce informuje kupujícího e-mailem.
7.8. Právo z vadného plnění kupujícímu nenáleží, pokud kupující před převzetím věci věděl, že věc má vadu, anebo pokud kupující vadu sám způsobil. V případě oprávněné reklamace má kupující právo na náhradu účelně vynaložených nákladů vzniklých v souvislosti s uplatněním reklamace. Toto právo může kupující u prodejce uplatnit ve lhůtě do jednoho měsíce po uplynutí záruční doby nebo záruky za jakost. Kupující nemá právo ze záruky, způsobila-li vadu po přechodu nebezpečí škody na věci na kupujícího vnější událost.
7.9. Práva a povinnosti smluvních stran ohledně práv z vadného plnění se řídí § 1914 až 1925, § 2099 až 2117 a § 2161 až 2174 občanského zákoníku a zákonem č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele.

8. Doručování

8.1. Veškerou písemnou korespondenci mezi smluvními stranami lze doručovat prostřednictvím elektronické pošty.
8.2. Kupující zasílá prodejci korespondenci na e-mailovou adresu uvedenou v těchto obchodních podmínkách e-shop. Prodejce zasílá kupujícímu veškerou korespondenci na e-mail uvedený v objednávce nebo jeho zákaznickém účtu.

 9. Osobní údaje

9.1. Povaha informaci které kupující ve spolupráci s prodejcem uvádí je považována za důvěrnou. Pokud kupující nedá prodejci písemné svolení, údaje o kupujícím nebude prodejce jiným způsobem než za účelem plnění ze smlouvy používat, vyjma e-mailové adresy, na kterou mohou být zasílána obchodní sdělení, neboť tento postup umožňuje zákon, pokud není vysloveně odmítnut. Tato sdělení se mohou týkat pouze obdobného nebo souvisejícího zboží a lze je kdykoliv jednoduchým způsobem (zasláním dopisu, e-mailu nebo proklikem na odkaz v obchodním sdělení) odhlásit. E-mailová adresa bude za tímto účelem uchovávána po dobu 3 let od uzavření poslední smlouvy mezi smluvními stranami.
9.2. Podrobnější informace o ochraně osobních údajů jsou obsaženy v Zásadách ochrany osobních údajů podle nařízení Evropského parlamentu a Rady (EU) 2016/679 (GDPR) a zákona č. 110/2019 Sb. o zpracování osobních údajů, které jsou zveřejněny na webových stránkách prodávajícího podle článku I. odst. 1 této smlouvy.

10. Mimo soudní řešení sporů

10.1. K mimosoudnímu řešení spotřebitelských sporů z Kupní smlouvy je příslušná Česká obchodní inspekce se sídlem Štěpánská 567/15, 120 00 Praha 2, IČ: 000 20 869, internetová adresa: https://adr.coi.cz/cs. Pro řešení sporů on-line mezi prodávajícím a kupujícím je možné využít platformu nacházející se na internetové adrese http://ec.europa.eu/consumers/odr.
10.2. Kontaktním místem podle Nařízení Evropského parlamentu a Rady (EU) č. 524/2013 ze dne 21. května 2013 o řešení spotřebitelských sporů on-line a o změně nařízení (ES) č. 2006/2004 a směrnice 2009/22/ES (nařízení o řešení spotřebitelských sporů on-line) je Evropské spotřebitelské centrum Česká republika se sídlem Štěpánská 567/15, 120 00 Praha 2, internetová adresa: http://www.evropskyspotrebitel.cz.

11. Závěrečná ustanovení

11.1. Všechny závazky mezi prodejcem a kupujícím se řídí právním řádem České republiky. V případě, že kupní smlouva obsahuje prvek mezinárodního charakteru, pak strany sjednávají, že se jejich vztah řídí právem České republiky. Tímto nejsou dotčena žádná práva spotřebitele vyplívající z obecně závazných právních předpisů.
11.2. Spory vzniklé mezi smluvními stranami vycházející z právních vztahů založených těmito obchodními podmínkami e-shop a kupní smlouvy, budou všechny řešeny převážně vzájemným ujednáním při vynaložení veškerého úsilí ke smírnému řešení, případně prostřednictvím mediátora, na kterém se společně dohodnou. Nepodaří-li se dohodnout vzájemným jednáním smírného konce řešeného sporu vzniklého z právních vztahů založených touto smlouvou, bude o daném sporu rozhodnuto soudem.
11.3. Kupní smlouva uzavřená mezi kupujícím a prodejcem je uložena v elektronické formě u prodejce, který na vyžádání kupujícího mu k ní umožní přístup. Internetový obchod prodejce není ke kupujícímu vázán žádným kodexem chování ve smyslu ustanovení § 1826 odst. 1 písm. e) občanského zákoníku. Kupující přebírá na sebe nebezpečí změny okolností ve smyslu § 1765 odst. 2 občanského zákoníku.
11.4. Jakékoliv kopírování, upravování, nebo užívání textů, fotek, filmů, ochranných známek, loga a dalšího obsahu prodejce, včetně jeho webových stránek nebo jejích částí bez souhlasu prodejce je zakázáno. Prodejce má právo svá práva k předmětům duševního vlastnictví vymáhat podle zvláštních právních předpisů, zejména podle zákona č. 221/2006 Sb. O vymáhání práv z průmyslového vlastnictví a ochraně obchodního tajemství, v platném znění podle § 2976 a násl. o nekalé soutěži podle Občanského zákoníku.
11.5. Prodejce není nijak odpovědný za chyby vzniklé v důsledku zásahů třetích osob do internetového obchodu nebo v důsledku jeho užití v rozporu s jeho určením. Při využívání internetového obchodu nesmí kupující aplikovat postupy, které by mohli jakkoliv negativně ovlivnit jeho provoz, a nesmí vykonávat žádnou činnost, která by mohla jemu nebo třetím osobám umožnit neoprávněně zasahovat či neopraveně užít programové vybavení, nebo další součásti tvořící internetový obchod a užívat internetový obchod nebo jeho částí či softwarové vybavení takovým způsobem, který by byl v rozporu s jeho určením či účelem.
11.6. Prodejce může znění těchto obchodních podmínek e-shop měnit, nebo doplňovat.  Tímto ustanovením není dotčeno právo a povinnost vzniklé po dobu účinnosti předchozího znění Obchodních podmínek e-shop. Přílohou těchto obchodních podmínek e-shop je vzorový formulář pro odstoupení od smlouvy pro spotřebitele a reklamační formulář pro reklamaci nefunkční elektroniky.

 

Tyto Obchodní podmínky nabývají účinnosti dnem 8. srpna 2022.